Jurnal blog isteri

Post Top Ad

Wednesday 11 June 2014

norazlinamohdali : Ostematrix shaklee


Kelebihan dan Manfaat Ostematrix Shaklee 

Sering sakit pinggang (terutamanya ibu menyusu)


 lenguh badan


 kebas kaki dan gigi goyang? 

mengalami kekejangan otot


Itu antara tanda awal anda kekurangan kalsium dalam diet harian anda. Kalsium sangat penting, terutamanya bagi ibu menyusu, ibu mengandung, ahli sukan dan juga warga emas.


Nak tahu kalsium terbaik di pasaran? 

Semestinya Ostematrix Shaklee.  




Kenapa Ostematrix shaklee terbaik di pasaran?

 Ini kerana Ostematrix Shaklee formulanya unik. Mengandungi kalsium, magnesium, fosforus dan vitamin D, zinc, kuprum, magnesium dan boron. Semua nutrien di atas sangat perlu dalam suatu tablet kalsium bagi memastikan penyerapannya 99% dalam badan kita, dan menghalang endapan sesetengah mineral. 

Kebanyakkan kalsium di pasaran tidak menepati kandungan di atas, sebab itulah kenapa, bila anda mengambil osteomatrix shaklee, anda akan dapat merasa kesan yang sangat cepat dan menakjubkan! 


Siapa yang perlu ambil kalsium ni? 


Individu yang mengalami sakit pinggang

 sakit lutut dan sendi.

 Individu yang sering mengalami kebas kaki / tangan terutamanya pada waktu malam

Ibu-ibu mengandung, terutamanya yang sering mengalami kebas kaki.

Ibu-ibu menyusu yang sememangnya memerlukan jumlah kalsium yang tinggi. 

Individu yang sering keletihan dan kerap outstation, dimana kalsium membantu mengurangkan keletihan.




 Manfaat utama Ostematrix Shaklee ialah: 

Menguatkan tulang kuku, gigi dan sistem saraf.

 Ia juga boleh membantu merawat tulang retak, kuku rapuh, eczema, kekejangan dan gusi berdarah. 

Membantu mengatasi kekejangan dan kebas-kebas. 


Pengambilan ostematrix sebelum tidur :: dapat membantu mengurangkan kebas-kebas, kejang, sakit sendi dan juga artristis.


 Mengurangkan stress, di mana ostematrix membantu mengimbangi tekanan darah, menenangkan saraf, menggalakkan tidur lena dan membantu mood swing serta sakit kepala.

 Mengurangkan masalah haid. Kajian menunjukkan dengan pengambilan 1000 mg kalsium dan magnesium serentak, ia akan meringankan sakit semasa waktu haid dan membantu pembuangan air kecil.

 Membantu mengurangkan hiperaktiviti perut dan masalah gastrik.

 Membantu atlet sukan, membekalkan kalsium dan mineral penting dalam tubuh. Justeru, pergerakkan dan aktiviti lasak dapat dilakukan dengan selesa dan mudah.

 * These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.    


**baru-baru ni ina berjumpa seorang customer , anaknya sebaya umur iman 2 tahun.. ina tanyalah, gigi rosak sebab makan coklat banyak ke?? katanya bukan.. effect semasa mengandung (doktor gigi mengesahkan), ibunya tidak 
mengambil kalsium semasa kehamilan... jadinya effect dapat ke anak iaitu Gigi anak mereput... kesian tengok tau.Alhamdulillah,, semasa kehamilan iman juga, ina memang cukup kalsium.. sebab kalau tak cukup,, memang tengah malam @ waktu subuh.. kaki ina akan kejang.. sakitnya hanya allah yang tau... ina duk meraung malam. kadang tu suami pulak yg ketakutan... yelah, menjerit tiba tiba tengah malam. mesti  fikir kena sampuk
       


ada juga yang berkata,, saya menyusu badan.. tidak perlukan supplemen. TAPI... sedarkah anda...  tulang anda sakit? lenguh sana sini? sakit tulang belakang? tulang belikat? tulang punggung? eeee,, ngiluuuu. sebab apa ina cakap macam tu? sebab ina pernah mengalami keadaan sedemikian. itu semua tanda kerapuhan tulang sedang berlaku.. nama lain ialah osteporosis.(( kalsium si ibu telah diserap oleh baby semasa penyusuan)) Nak ke nanti umur 40tahun,, dah jadi bongkok??
Testimoni yang berpuas hati dengan Ostematrix.. dulu selalu mengalami kesukaran tidur malam.Sekarang,, sudah jumpa penyelesaiannya



bagaimana ingin hubungi :

sms / whatsapp 0179506861
fb :add & pm ina di Nor Azlina Ina
instagram : storvitaminsid

Kawasan cod :: Kuantan sahaja (penghantaran terus secara byhand)
postage : Ke seluruh malaysia menggunakan poslaju / gdex / Citylink


No comments:

Post a Comment