BONIA offer

Wednesday, 3 February 2016

MAUT OBESITI : 32 PEGAWAI ,ANGGOTA POLIS MENINGGAL SETIAP BULAN

Tiga bulan turunkan berat badan

JOHOR BAHRU – Polis Johor memberi amaran kepada 9,000 anggota dan pegawainya yang mengalami masalah kegemukan supaya mengurangkan berat badan masing-masing dalam tempoh tiga bulan.








Ketua Polis Johor, Datuk Wan Ahmad Najmuddin (gambar kecil) berkata, anggota dan pegawai terbabit akan diwajibkan mengikuti program sukan dan riadah yang disusun pihaknya bagi memastikan mereka mendapat berat badan ideal dalam masa yang ditetapkan.

Tegasnya, tindakan tatatertib akan diambil terhadap pegawai dan anggota yang gagal menghadirkan diri pada program pencegahan obesiti tersebut.

“Saya bimbang apabila melihat ramai anggota dan pegawai polis yang menghidap pelbagai penyakit akibat daripada masalah berat badan.

“Sebagai organisasi penguat kuasa undang-undang, kita tidak boleh membiarkan masalah kegemukan ini berlarutan dalam kalangan mereka. Justeru, dalam tempoh tiga bulan, mereka mesti mendapatkan semula berat badan ideal,” katanya selepas melancarkan Op Selamat 8/2016 di Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Johor di sini semalam



Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2016&dt=0203&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_06.htm#ixzz3z3xDKbn9
Hakcipta terpelihara
hahhhh... betul jugak tu.Dah kalau obesiti macam mana?? dengan kolestrol lagi..Semput je.Macam mana nak kejar Penjenayah ye dak abang abang polis? 
 
set penurunan BERAT BADAN(bina otot dan tenaga)

set PENURUNAN BERAT BADAN ( bakar lemak)
okay abang polis sekalian,jangan risau. Set Penurunan berat kan ada.. Berat turun, masalah KOLESTEROL terjaga IQ pun pikap turbo... ehehehe.. Badan pun boleh Sado.. Ketak ketak semua terjaga, tak menggeleber tau.

hubungi 017-9506861
whatsapp / telegram 

No comments:

Post a Comment