BONIA offer

Saturday, 13 February 2016

4 Sebab ISTERI Jadi GEMUK



Ada segelintir kaum suami mudah mencari perempuan lain kerana menganggap isteri mereka sudah tidak cantik, nampak tua, dan gemuk.. 
 
 
 
 
 
 
 
Tapi tahukan anda semua wahai kaum suami sebab-sebab yang menjadikan para wanita khususnya isteri & ibu cepat nampak tidak menarik di mata anda?
 
 1. Tahukah anda, jika kita makan dengan perlahan dan mengunyah makanan sehingga benar benar hancur, itu akan membantu proses penghadaman kita, sekaligus mengelakkan kita gemuk.. tetapi kasihan kaum ibu ni, terpaksa makan laju laju, telan terus tanpa sempat dikunyah kerana nak memujuk anaknya yang menangis. Tapi si suami..layan jer sambung makan, buat buat tak dengar anaknya menangis. So, wanita pun mudah jadi gemuk sebab makanan tak sempat nak hadam betul betul. 
 
2. Wanita juga mudah gemuk kerana sifat mereka yang tidak suka membazir. Makanan yang tidak habis dimakan oleh anaknya, maka dialah yg akan menghabiskannya pulak. Sayang katanya… takut membazir. Membazir itu kan amalan syaitan. Si suami pulak dengan riaknya mengatakan “kau ni kuat betul makan!”
 
 
 3. Bila anak menangis tengah malam nak minum susu, bapaknya akan tido mati terus. Kalau yang dengar pun buat buat  tido lena sebab malas nak bangun, malas nak ganggu tido nya.wanita lah yang dalam semalam, berapa puluh kali terpaksa bangun membuat susu untuk anak.. Bila tak  cukup tido, mulalah muka nampak letih dan cepat nampak tua. Kedut kedut pun mula wujud. Masa tu guna Total Effect ker, aper ker… xkan nak hilangnya. Petua untuk cantik kan ada dua yang penting, minum air banyak & TIDUR SECUKUPNYA.
 
 
 4. Dan bagi wanita yang berkerjaya, sudahlah penat bekerja utk membantu menambah pendapatan keluarga, bila balik rumah, semuanya dialah yang kena uruskan. Dengan perangai anak anak, perangai bapaknya… nak itu, nak ini.. So, wanita pun membebel, marah marah… dan bila marah, banyak leter, so cepatlah jadi tua.. 
 
 
Kesimpulannya. ..wanita cepat tua & cepat gemuk adalah disebabkan LELAKI atau lebih tepat lagi SUAMI.. Oleh itu, hargailah segala pengorbanan isteri anda. Mungkin sekiranya sehari sahaja isteri anda tiada, dan anda perlu memikul tanggungjawab dia sementara, anda mungkin tidak mampu melakukan seperti dia lakukan.
 
 
Dan satu lagi tips tambahan dari aii khas buat SUAMI:
 
Janganlah KEDEKUT laburkan sikit duit untuk membeli SUPPLEMENT untuk Kesihatan, KULIT, untuk ISTERI awak juga tu. Tak salah! Memang tak Rugi, awak pun boleh makan sekali. Suka tengok  perempuan KURUS? belikan ISTERI set KURUS ( BAKAR LEMAK dan bertindak mengempiskan perut serta elak tubuh badan menggeleber selepas kurus .Selain tu juga, SET KURUS SHAKLEE ni menurunkan bacaan tekanan DARAH TINGGI dan masalah LELAH) .Si Suami  pun..,apa kurangnya..., awak pun GEMUK..takde pulak ISTERI cari lain. Seeloknya, sama sama la jaga badan dan kesihatan.


Hubungi 0179506861 untuk mendapatkan SET KURUS yang SELAMAT dimakan dan juga mempunyai KKM.

No comments:

Post a Comment