Jurnal blog isteri

Post Top Ad

Friday 1 August 2014

PROMOSI AUGUST 2014 : GLA COMPLEX

KLIK SINI :: jom bayangkan dapat duk CONDO macam nie .. 



BISMILLAHIRAHMANIRRAHIM
ASSALAMUALAIKUM Dan salam Lebaran  buat viewers blog ina.. hihihi. Sambil makan kuih raya sambil taip entri ni..syoknyaaa ( jap lagi gemuks lerr..,duk mengunyah je kerja nyeee ). Rumah ina still dibuka untuk siapa-siapa yang ingin beraya.Tapi make sure calling-calling dulu laa. kot nye ina p beraya ke kan? mood beraya masih On la katakan.. raya kan sebulan(hihihihi).. ketupat tak puas lagi makan.. Tapai tahun nie memang ina tidak merasa. Susah benor Nak dapat.. urrmm. 

Haaaa,, harini sudah 1 Ogos 2014, maknanya fasa baru bagi promosi Shaklee.. Promosi kali ini ialah Gla Complex. Ape erk?? Mula-mula ina start makan Gla complex laa.. sebab waktu dah bersalin Iman sudah 7bulan lebih..,haid tidak datang pun.Risau jugak kan..,kot-kot sangut pulak... ina menggelabah weyyhh.. semua produk ina telan, dari jamu dalam botol kuning ( ina stop, sebab was-was ) , makan jamu kampung ( haid 3X sebulan wooo..takut nengok..,nak solat pun asyik bendera MERAH jeee ). Akhirnya ..., ina dipertemukan dengan GLA COMPLEX..Habiss godek lam tenet nie. Produk untuk lancarkan masalah haid.. beli la dengan si polan. Dan alhamdulillah.., haid datang seperti biasa  setelah separuh botol berjaya ina telan. Ina tak tau pun, selain GLA COMPLEX untuk masalah haid.Rupanyer ada banyak lagi khasiat dia.. Ina godek lagi dalam intenet ( sebab si polan yang menjual tak cite pun khasiat dan Siapa yang boleh dan tak boleh makan GLA COMPLEX ni  ).

Jom LIHAT apa ramuan GLA COMPLEX nii..

                                                
                                                      BORAGE SEED 17% - 25%


                                                     
                                                                     BLACKCURRANT 15% - 20%


                                                                           
                                                                       EVENING PRIME ROSE  (EPO)




PERBEZAAN SHAKLEE 










Kebanyakkan GLA (gamma - linolenic acid ) tersedia dipasaran dihasilkan dari Evening Primrose Oil (EPO) , manakala GLA shaklee diekstrak dari borage yang mengandungi lebih dari 2X ganda GLA dalam EPO.Borage juga adalah 3X ganda lebih dari segi bioavailabiliti  dan 3X lebih berkesan dari EPO.Shaklee mengekstrak GLA dari borage yang ditanam secara organik dikawasan Saskatchewan.

Setiap kapsul mengandungi lebih 300mg GLA yang mana ia adalah sumber terbaik Omega  6, Ianya di gabungkan dengan minyak sunflower dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya. Kesegaran dan keberkesanan terpelihara oleh shakleeguard ,anti oksidan semulajadi yang dipatenkan. Biovailibilitinya dibuktikan secara klinikal dimana ia mampu menyerap dan mengadun kedalam sel dan tisu.

kelebihan / manfaat utama GLA COMPLEX

Herba tradisi yang dipercayai

borage adalah herba kegemaran orang Barat.Ia mampu merawat Ulser , mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak,meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina.

Mengawal selia estrogen dan testosteron

 GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon lelaki dan wanita,memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan , mood swing , retensi air dan sakit payudara.

Melambatkan Menopaus



Memperbaiki keadaan menopaus seperti hot flasher,insomnia,ketidakhadaman,depresi, pengambilan jangka pannjang akan melambatkan penuaan,mengetatkan uterus,memberi tone kepada uterus untuk kulit lebih muda.

Memperbaiki prostatomegaly

GLA memperbaiki masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing.

Menentang Kanser




testimoni ke - 3 


testimoni ke -4 (Dari anak bisnes ina sendiri.., beliau ada masalah FIBROID.. penggunaan tidak sampai sebotol)

(( GLA adalah anti oksidan yang meningkatkan sistem imun tubuh,menghalang pertumbuhan sel tumor dan kanser ))

Memperbaiki Inflamasi Kulit

Ia mengurangkan inflamasi kulit, eckzema ,alergi ,kegatalan,kulit kering , memperbaiki bintik penuaan , tinea,kurap.Ia juga meringankan sakit dan bengkak yangg terjadi dari rheumatisma artritis.

Menghalang Komplikasi Diabetes

Merendahkan gula darah, berkesan untuk diabetes semasa hamil dan warga emas.Meringankan kebas dan kesakitan disebabkan oleh gula darah yang tinggi.

Pelangsingan dan menghalang Pertambahan berat Badan

Merendahkan kolesterol LDL, menghalang penambahan berat badan dengan berkesan, memberi tone pada kulit dan otot wanita secara berperingkat untuk mencapai bentuk badan cantik , menghalang penambahan berat badan.

Menghalang Tekanan Darah Tinggi

Menghalang pembekuan Darah , merangsang peredaran darah, pemgembangan salur darah, memperbaiki tekanan darah tinggi, mengelak masalah jantung seperti arteriosklerosis dan myocardial infarction.


Memperbaiki Tekstur Rambut

Memperbaiki rambut kering dan keadaan rambut gugur.

Hiperaktif dan Autisma (ADD/AD HD )

Dibuktikan secara klinikal bahawa GLA minyak ikan memperbaiki keadaan kanak-kanak berautisma,sukar  memberi tumpuan untuk belajar dan hiperaktif.

testimoni 


hamil setelah ikhtiar dengan gla complex





testimoni ke - 2 ( anak bisnes ina, beliau berjaya hamil anak no - 2 )





alhamdulillah...,ina sangat-sangat gembira. Ina dapat tolong dengan ikhtiar supplemen. Selebihnya dari Allah S.W.T.. 



PROMO~~ 

Beli 6 botol..., anda akan dapat PERCUMA 1 botol...

(( cadangan dari ina : anda boleh share belian dengan kawan -kawan / adik beradik / emak / saudara mara @ opis sebelah punn bolehh.. kalo dah cukup kuota .. Sila laah Roger ina yea.. PROMOSI bulan nie jer tau.. bulan 8 SAHAJA! bulan 9  yiiiilekk ! )) hihihihihi...

* pembelian sebotol pun bolehh..( cuma takdapat laa PERCUMA sebotoi )



bagaimana nak dapatkan gla complex?

Hubungi ina di talian 017-9506861  @ sms  whatsapp / telegram / wechat

add ina di facebook : Nor Azlina Ina

pengeposan ke seluruh malaysia 

*setiap pembelian anda layak mendapat guide dari saya. 






No comments:

Post a Comment