khasiat HERBAL BLEND

SEGMEN IKLAN SEBENTAR ::







Bismillahirahmanirrahim..
Assalamualaikum 

Sambil menahan kesakitan gara-gara LETUPAN kecil mengena tepat kearah Hidung dan Pipi.. 
(tau la hidung nie ada paruh tajam kena pula dekat situ.. ) ades,, habislah. Bahagian pipi pula besar jugak.. harap jangan berparut. Nasib baik dah kahwin.. ye dak? Kalo tidak, sah-sah jatuh nilai hantaran.. hihihi. joking hokayy. hurmm,, tapi orang kahwin pun kena lah jaga jugak kan aset wajah nie.. walaupun khas untuk tatapan si suami. 

Kalau ada ESP,boleh jugak buat masker nie ( tapiii... tu semua tinggal dekat rumah mak raub )Tetiba teringatkan Si Herbal Blend nie.. ada guna nya.. last guna herbal Blend semasa anak kena gatal-gatal ruam.Lepas tu terbiar dalam bilik STOR shaklee ku ( dimana satu bilik khas untuk menyimpan STOK-STOK shaklee ) so, sape-sape lepasni nak COD @ byhand senang je. 

Sekarang tengah berMasker Herbal Blend~~~ 
haip.. pengunjung blog ina jangan TIRU pulak tauuu...( ina buat masker pada tempat lecuran ) TIDAAK DISYORKAN sama sekali.. 





1. Merawat eczema dan gatal-gatal akibat gigitan serangga
Herbal Blend sangat berkesan dalam merawat kesan gigitan nyamuk atau serangga. Setiap kali iman terkena gigitan nyamuk atau semut, saya akan cepat-cepat sapukan krim Herbal Blend supaya tak melarat. Dan hasilnya sungguh memuaskan! Untuk eczema pun sesuai jugak tau..cepat je ruam tu hilang.

2. Melembutkan tumit dan merawat tumit pecah
Masalah tumit pecah sememangnya Memalukan. Masalah tumit kering dan pecah bukan sahaja berlaku kepada orang tua, tapi sesiapa sahaja boleh mendapat masalah ini. Lebih-lebih lagi jika seseorang itu banyak berdiri dan berjalan. Saya juga pernah mengalami tumit pecah dan merekah. Jadi, saya menggunakan krim Herbal Blend untuk disapu pada tumit setiap hari..dan hasilnya, Alhamdulillah :-)



3. Ubat luka atau melecur
Tak sangka pulak, Herbal Blend pun boleh digunakan untuk menggantikan minyak gamat. Seeloknya kena ada satu Herbal blend dalam setiap rumah, bila ada luka je, cepat baik. Untuk luka, kesan calar akibat cakaran kucing atau terkena benda panas. Semua pun boleh...macam tak percaya je kan? Kalau nak tahu, cubalah sendiri..



4. Luka pada puting bagi ibu-ibu menyusu
Luka pada puting akibat gigitan si kecil? Huhu..pedihnya, Allah je yang tau. untuk ibu-ibu yang sedang menyusukan anak, Herbal Blend dapat membantu untuk merawat luka tersebut. Cepat je kering tau..Lagi pun, Herbal blend ni sangat natural, jadi janganlah risau.. Ia tiada bahan kimia dan ia dijamin selamat untuk semua.

5. Menghilangkan parut
Kalau ada parut akibat chicken pox atau campak, cuba sapukan herbal blend. InsyaAllah parut akan pudar dan menghilang entah ke mana...

6. Ruam pada bayi
Bayi sememangnya senang terkena ruam, terutamanya ruam lampin. Adakalnya sampai melarat-larat. macam saya dulu, bermacam-macam krim saya cuba. Masa tu kesian sangat coz tak kenal lagi Herbal Blend. Terpaksalah bagi krim yang ada steroid bagai. Tapi lepas-lepas ni, tak mau lagi dah. Herbal blend kan ada..Jangan tak tau, Herbal Blend mampu melegakan rasa pedih dan insyaAllahAkan rawat ruam lampin tersebut.


7. Losyen harian
Saya juga gunakan Herbal Blend sebagai losyen harian. Supaya tangan sentiasa lembut.. Herbal Blend tidak berminyak. Jadi sememangnya nyaman dan selesa.


Kenapa saya harus pilih Herbal Blend?



Herbal Bl

Comments