TUMIT TINGGI JEJAS KESUBURAN WANITA

AWAS!! Si Pemakai Kasut Tinggi

Haiiiis...seram tajuk dia. Errr.. nasib la aii dah bertaubat dah pencen pakai kasut bertumit tinggi..hanya sekarang pakai flat jee..tapi takdelah macam makcik makcik.Oppps! tapi kalau nak jadi macam makcik makcik pon apa salahnya kan? janji kaki sihat.heeeeeheh.  Okay..terusakan pembacaan ..

Kasut Tumit Tinggi yang di pakai seharusnya tidak melebihi 4 sentimeter.Jika lebih daripada itu, risiko untuk mendapat kecederaan amat lah tinggi.

jejas kesuburan kasut tumit tinggi


Antara risiko memakai kasut bertumit tinggi ialah menjejaskan peluang untuk mendapatkan anak,punca rambut gugur.

Kasut tumit tinggi berukuran 12.7 sentimeter boleh menjejaskan organ dalaman dan KESUBURAN WANITA masa kini menyebabkan leher, lutut, sendi ,tulang belakang dan bahu menjadi sakit dan menyebabkan pening dan KITARAN HAID terganggu.


Sumber: Infokesihatan 




agak-agak berbaloi tak pakai kasut tumit tinggi ni yea?
cantik memang cantik kan? sape yang taknak cantik. TAPI kalo kaki sakit, jari kaki pun dah jadi keras...takleh gerakkan macam mana? eeee... takut!! 


Comments