11 Bulan : Nur Wardina Soffea

Alhamdulillah~ soffea sudah menginjak ke 11 bulan.ini bermakna aii dah habis pantang makan 'pulut' pada bulan depan hewhew.Okay..entri Kali ini bukanlah Nak cite hal pantang.. hat tu next entri.

 Soffea 11 Bulan

Perkembangan
 soffea dah hampir Nak berjalan.Walker (kereta) dia dah takmau duduk. Bila diletakkan aje,terus meraung.huuuuh.. tension. Yang si kakak sarra p wrestling si adik.. soffea nak belajar belaajar berjalan di kacau nye adik. Adeiiii~~ soffea cepat sikit Dari sarra.. ( sarra dulu 1 tahun lebih baru berjalan ).. hemm.. lain anak,lain perkembangan nya kan? 

Soffea Meragam

Penat dengar si Soffea nie merengek sana sini. Stress mama! 24 jam menangis. Hemmmm... Sudah dipujuk,menangis lagi. Mola tu,ingatkan lapar..rupenyee bukanlah.


Kaki di Mulut

Satu perangai pelik si soffea.Ada Je masa lapang,mesti kaki dia masukkan ke mulut.Orang tua tua pesan.. ( Nak dapat adik ). Hem..mola tu abaikan aje.. sebab dl Sara pon menggigit kaki dia.. (7bulan Sara waktu tu) tp alhamdulillah.Tak preggy pon.Tapi Kali ini kena ambil serious laaa.. Memang betul berlaku.Kikikiki...soffea 11bulan,Nak ada adik dahhh. Gulppp!! Beratur la anak aii pasni.( menyesal tak berpantang bebetul..masa anak pertama,aii Gigih berpantang minum ais. . Makanan yang Sejuk Sejuk tak makan.Rupanyaaa...nielahh hikmahnya.Bila dalaman badan kita panas,susah Nak 'lekat'..  ini sejukkk Sejuk.Sudahnyaaa,selamat menambah anak no 3 laaaahh..) takpelah,lagipun dah Rezeki,takkan Nak menolak.Umur pon da 29tahun aii ni..kang tua tua payah..




Supplement Membantu

Ehem .. sebelum kehamilan berlaku,aii makan Omega Guard alfalfa Complex je. Dan Cik hubby aii makan Vivix .. kata aii kat hubby.

 Ina : Abang,makan vivix nie kan.. Abang makan bagi masalah kencing manis dan Kolesterol / darah tinggi tapi mana la tau,dengan izin Allah kita dapat baby lelaki pulak ke Kan?. Hikhikhik~ Sebab salah satu fungsi Vivix Ialah membaiki DNA. Haaaa...Akar umbi kencing manis bermakna takde jugak pada baby no 3 nie.

 Hubby: Errkkkk .. (Muka malas nak layan Isteri).

**Alhamdulillah.. aii gurau gurau je dengan hubby. Ternyata allah dengar.Mengandung jugak aii no 3.. hikikss~


Nak dapatkAn supplement shaklee?
Hubungi 0179506861

Tu jela Kott apa yang aii Nak luahkan.. 2 hari Nak siapkan entries ni okayyy...kepala aii pening jeee sejak preggy kalini..
sekian. assalamualaikum...

Comments