BONIA offer

Saturday, 30 January 2016

HASIL TANGKAPAN...si Penjual Dexandra

DExandra
selepas dinner semalam..,sempatla singgah Car booth Sale di depan UTC kuantan.Ehehe aii memang suka p sana. Cuci - cuci mata. Memang setiap minggu p sana. Car booth ni setiap jumaat sahaja.. (Sabtu ahad ada pasar pagi di tapak depan UTC). Happening giler la malam-malam sekarang nie. Selain di Teluk cempedak(Tc)..

Oh ya, tajuk entri ni kan. Aii tak sangka nak membeli sebenarnya,memang tak sangka. Puas pusing-pusing, si sara dapat kasut (si abahnya belanja).Aii tetiba nampak orang duk juai perfume ni haa.. Dexandra. Sampai kat booth tu, aii jadi kaku. Dalam kepala blur teruss. tatau nak beli hat mana haa. Dah banyak sangat, aii sendiri rambang mata dah..tambahan pula penjual tu duk promote sakan Okeyy. Yang ini, yang itu.. lastnya budak lelaki ( ohhh.. tua sangat la aii ni kan.) dia cita, "Kak, perfume nie harga dia RIBU RIBAN kalau ORIGINAL..Isteri APEX pemain  bola pakai kak" aiii???? ketaq ketaq lutut dengar ribu.. pastu aii pun nak la cuba. Test spray sikit jee. Wahh!! memang tepat selera aii tau. Bau keras.. memang aii berminat.Terus GRAB 1 laaaa.Lama la jugak duk kat booth..15-20minit.hemmm..Cik hubby la mesin ATM aii. hikhiks..


nampak tak kat disitu.. macammana marketing
bagus kan marketing diaa??
ni Dexandra latest katanya.. Bond 9.

thanks adik penjual perfume.. aii memang suka bond 9.Memenuhi citarasa...



No comments:

Post a Comment