Mana lebih baik : Perbezaan antara ubat dan Suplemen

Assalamualaikum..Entri kedua ina pada harini,sambil-sambil nak tunggu makanan hadam.. baru je selesai makan tengahari..Jom tengok perbezaan antara ubat dan suplimen.

Perbezaan ::

Gambar KIRI : dalam piring

tablet besar : Bcomplex With Acid Folic

Tablet kecil : kaler merah (Bcomplex) + tablet kuning bulat (Acid folic)

Selepas 10minit direndam dalam air...
»»Bcomplex Shaklee kaler kuning ( sudah larut )
»»Bcomplex + Acid Folic ( klinik ) masih tidak larut lagi

Mana 1 pilihan anda??

nak mudah larut dalam perut @ yang lambat?

p/s :: Ku sentiasa terasa sangat takut nk makan ubat spital @ klinik..mungkin jugak kandungan nya.. hmm.

shaklee is suplemen jee.
doktor O & G pun syorkan makan suplemen.. selamat katanya lagipun bagus untuk penyokongan bayi dalam kandungan.

Bagaimana nak dapatkan produk shaklee?

sms / whatsapp 0179506861
*Cod sekitar kuantan
( sesiapa yang ingin cod,cepat-cepatla hubungi saya segera.. jangan tengah malam-malam suh cod yea.. yang tu,ina tak dapat nak penuhi. Hihihihi. Tapi yg berada sekitar Pelindung,bole self pickup kat rumah ina )

*Pengeposan ke seluruh malaysia & sabah sarawak menggunakan perkhidmatan  poslaju @ GDex.

Comments