BONIA offer

Friday, 25 April 2014

CADANGAN KURUS DENGAN SUPPLEMEN SEMULAJADI SHAKLEE

SET KURUS INI terdiri daripada

Set Bajet mempunyai  2 pilihan iaitu :


 A)LECITHIN 180capsul
{ penggunaan sehingga 1bulan}

 HERB LAX (90tAblet)
 {penggunaan sehingga 5Bulan}

fungsi : Membuang kerak di dalam perut , mencuci usus dan membuang najis yang tertinggal dalam usus,Memecahkan Lemak.
HARGA SET 1: RM 106.00 

B)LECITHIN 180capsul 
{penggunaan sehingga 1bulan

ALFALFA COMPLEX  (330Tablet) {penggunaan sehingga 1bulan)

fungsi :: 
membuang toksin berlebihan didalam badan serta memecahkan Lemak.

HARGA SET 2 : RM 106.00


Pilihan 3 :
LECITHIN 180Capsul 
ALFALFA COMPLEX (700tablet)
CINCH SHAKE {vanila , latte, Coklat}

Fungsi ::
Membuang toksin, memecahkan lemak serta membakar lemak sekitar pinggul,peha dan lengan.

 HARGA SET 3:RM 314.00
 

                                     Pilihan 4 :

ESP (energizing Soy Protein) { penggunaan sehingga 1- 2bulan}
ALFALFA COMPLEX (700tablet) {penggunaan sehingga 2Bulan ++}
OSTEOMATRIX (120tablet)  {   2bulan penggunaan}
LECITHIN (180Capsule) { penggunaan sehingga 1bulan}
 
Fungsi set KURUS (ibu menyusu)

membantu pengeluaran susu.
membantu memekatkan susu badan,bantu anak tidur lena (kenyang lama).
merapatkan miss V.
Menghilangkan Bau badan ibu selepas bersalin
Membuang angin dalam badan.
percepatkan pulih luka selepas bersalin.
mengurangkan keguguran rambut ibu .
Memberi tenaga segera kepada ibu, walaupun seharian berjaga.
Elakkan ibu sembelit  sewaktu bersalin
Menguatkan tulang
membantu pecahkan lemak
membuang Toksin dalam badan siibu
Membina otot supaya tidak menggeleber.

Harga set 4: RM 352.00

set PILIHAN 5

OMEGA GUARD 90Softgel
LECITHIN 180CAPSULE
ALFALFA COMPLEX 700tABLET

Fungsi ::
juga membakar lemak (perut), buang tosksin dan pecahkan lemak serta membantu mengawal selera makan dengan adanya minyak ikan. 

Kajian yang dilakukan di Jepun & Czech republik mencadangkan bahawa Omega-3 lemak menghalang pembentukan lemak badan hodoh dan kajian ini juga menyatakan bahawa Omega-3 lemak menggalakkan pembakaran lebih lemak.

Kesimpulannya, Omega membantu anda mengurangkan selera makan di samping membakar lemak dengan lebih cepat.

Harga set 5 : RM 277.00

Pilihan 6
SET LENGKAP KURUS 

OMEGA GUARD 90Softgel
LECITHIN 180CAPSULE
ALFALFA COMPLEX 700tABLET
CINCH SHAKE {vanila , latte, Coklat}
 HERB LAX (90tAblet)
 {penggunaan sehingga 5Bulan}

fungsi set LENGKAP KURUS..

juga membakar lemak (perut), membantu mengawal selera makan dengan adanya minyak ikan.
Membuang toksin, memecahkan lemak serta membakar lemak sekitar pinggul,peha dan lengan.membakar lemak fokus sekitar perut.


Kajian yang dilakukan di Jepun & Czech republik mencadangkan bahawa Omega-3 lemak menghalang pembentukan lemak badan hodoh dan kajian ini juga menyatakan bahawa Omega-3 lemak menggalakkan pembakaran lebih lemak.

Kesimpulannya, Omega membantu anda mengurangkan selera makan di samping membakar lemak dengan lebih cepat.

testimoni 1





Testimoni 2 :

 

Testimoni 3 :



 


Testimoni 4 :




Sebenarnya banyak lagi testimoni kurus,, X larat saya nak upload.. 

teruja tak tengok testimoni kat atas?? 
meh la beli.. lagipun buat ape nak simpan lemak2 tu semua, BAHAYA. nanti tersumbat lemak,,jadinya kolesterol tinggi, bila dah kolesterol makanya lemak2 semua tersumbat kat jantung.. dah kena operate,, macam customer saya. operate telan belanja sebanyak rm 35K.. haa,, kan dah hilang jimatnya.

sms / whatsapp 0179506861 
setiap customer yang membeli dari saya,, akan saya beri consultation secara berterusan.. sehingga anda berjaya. insyallah.

coD @ by hand sekitar kuantan.. luar kuantan saya poskan.

Fb :  https://www.facebook.com/ina.norazlina
PAGE FACEBOOK : 
SET KURUS INI terdiri daripada

Set Bajet mempunyai  2 pilihan iaitu :


 A)LECITHIN 180capsul
{ penggunaan sehingga 1bulan}

 HERB LAX (90tAblet)
 {penggunaan sehingga 5Bulan}

fungsi : Membuang kerak di dalam perut , mencuci usus dan membuang najis yang tertinggal dalam usus,Memecahkan Lemak.
HARGA SET 1: RM 106.00 

B)LECITHIN 180capsul 
{penggunaan sehingga 1bulan

ALFALFA COMPLEX  (330Tablet) {penggunaan sehingga 1bulan)

fungsi :: 
membuang toksin berlebihan didalam badan serta memecahkan Lemak.

HARGA SET 2 : RM 106.00


Pilihan 3 :
LECITHIN 180Capsul 
ALFALFA COMPLEX (700tablet)
CINCH SHAKE {vanila , latte, Coklat}

Fungsi ::
Membuang toksin, memecahkan lemak serta membakar lemak sekitar pinggul,peha dan lengan.

 HARGA SET 3:RM 314.00
 

                                     Pilihan 4 :

ESP (energizing Soy Protein) { penggunaan sehingga 1- 2bulan}
ALFALFA COMPLEX (700tablet) {penggunaan sehingga 2Bulan ++}
OSTEOMATRIX (120tablet)  {   2bulan penggunaan}
LECITHIN (180Capsule) { penggunaan sehingga 1bulan}
 
Fungsi set KURUS (ibu menyusu)

membantu pengeluaran susu.
membantu memekatkan susu badan,bantu anak tidur lena (kenyang lama).
merapatkan miss V.
Menghilangkan Bau badan ibu selepas bersalin
Membuang angin dalam badan.
percepatkan pulih luka selepas bersalin.
mengurangkan keguguran rambut ibu .
Memberi tenaga segera kepada ibu, walaupun seharian berjaga.
Elakkan ibu sembelit  sewaktu bersalin
Menguatkan tulang
membantu pecahkan lemak
membuang Toksin dalam badan siibu
Membina otot supaya tidak menggeleber.

Harga set 4: RM 352.00

set PILIHAN 5

OMEGA GUARD 90Softgel
LECITHIN 180CAPSULE
ALFALFA COMPLEX 700tABLET

Fungsi ::
juga membakar lemak (perut), buang tosksin dan pecahkan lemak serta membantu mengawal selera makan dengan adanya minyak ikan. 

Kajian yang dilakukan di Jepun & Czech republik mencadangkan bahawa Omega-3 lemak menghalang pembentukan lemak badan hodoh dan kajian ini juga menyatakan bahawa Omega-3 lemak menggalakkan pembakaran lebih lemak.

Kesimpulannya, Omega membantu anda mengurangkan selera makan di samping membakar lemak dengan lebih cepat.

Harga set 5 : RM 277.00

Pilihan 6
SET LENGKAP KURUS 

OMEGA GUARD 90Softgel
LECITHIN 180CAPSULE
ALFALFA COMPLEX 700tABLET
CINCH SHAKE {vanila , latte, Coklat}
 HERB LAX (90tAblet)
 {penggunaan sehingga 5Bulan}

fungsi set LENGKAP KURUS..

juga membakar lemak (perut), membantu mengawal selera makan dengan adanya minyak ikan.
Membuang toksin, memecahkan lemak serta membakar lemak sekitar pinggul,peha dan lengan.membakar lemak fokus sekitar perut.


Kajian yang dilakukan di Jepun & Czech republik mencadangkan bahawa Omega-3 lemak menghalang pembentukan lemak badan hodoh dan kajian ini juga menyatakan bahawa Omega-3 lemak menggalakkan pembakaran lebih lemak.

Kesimpulannya, Omega membantu anda mengurangkan selera makan di samping membakar lemak dengan lebih cepat.

testimoni 1





Testimoni 2 :

 

Testimoni 3 :



 


Testimoni 4 :




Sebenarnya banyak lagi testimoni kurus,, X larat saya nak upload.. 

teruja tak tengok testimoni kat atas?? 
meh la beli.. lagipun buat ape nak simpan lemak2 tu semua, BAHAYA. nanti tersumbat lemak,,jadinya kolesterol tinggi, bila dah kolesterol makanya lemak2 semua tersumbat kat jantung.. dah kena operate,, macam customer saya. operate telan belanja sebanyak rm 35K.. haa,, kan dah hilang jimatnya.

sms / whatsapp 0179506861 
setiap customer yang membeli dari saya,, akan saya beri consultation secara berterusan.. sehingga anda berjaya. insyallah.

coD @ by hand sekitar kuantan.. luar kuantan saya poskan.

Fb :  https://www.facebook.com/ina.norazlina

PAGE FACEBOOK :



Testimoni 2 :

 

Testimoni 3 :



 


Testimoni 4 :




Sebenarnya banyak lagi testimoni kurus,, X larat saya nak upload.. 

teruja tak tengok testimoni kat atas?? 
meh la beli.. lagipun buat ape nak simpan lemak2 tu semua, BAHAYA. nanti tersumbat lemak,,jadinya kolesterol tinggi, bila dah kolesterol makanya lemak2 semua tersumbat kat jantung.. dah kena operate,, macam customer saya. operate telan belanja sebanyak rm 35K.. haa,, kan dah hilang jimatnya.

sms / whatsapp 0179506861 
setiap customer yang membeli dari saya,, akan saya beri consultation secara berterusan.. sehingga anda berjaya. insyallah.

coD @ by hand sekitar kuantan.. luar kuantan saya poskan.

Fb :  https://www.facebook.com/ina.norazlina
PAGE FACEBOOK :https://www.facebook.com/pages/Iman-Beauty-healthy
















































No comments:

Post a Comment