scan baby 8bulan


hasil mengamalkan set kesuburan..iaitu untuk ikhtiar baby. yang nie testimoni ina ke 2 berjaya hamil dgn supplem,ent


Cita semalam...
P klinik,
Nak cek ketuban
Nak cek uri
Nak cek berat baby

Dan..

Bila time Nk tengok jantina,baby tutup..

Baby tengah sujud!
Allahuakbar!
Mungkin tengaah solat isyak kot.. masa tu dah jam 9. Ehehehehe.
#macamabahdiakuatrahsia
#namautkbabynietiadalagi

MOga kali ini, bersalin sangat sangat mudah.. Aamiin. ( no 2, dah bersalin mudah...tapi kali ni, nak lagi merasa bersalin mudahhh )

dalam hati..., takde lagi keinginan nak mencari nama untuk anak perempuan.Kalau dulu, awal awal dah standby letak nama wardina. Kali ni sangat lain. Entahlahhh..., dan mengandung kali nie jugak..ina takde alahan langsung.Kadang-kadang terasa..ehhhh...,betul ke aku ni mengandung erkkk?

Now, dah memasuki 8 bulan kandungan.Baru la terasa perut nie.. tendangan.Kena siku..kena tunjal dengan baby kat dalam nie. Kadang tu berbonjol...,mungkin punggung baby la kot.Sebab Doktor kata baby duk bersujud dekat dalam tu.Alhamdulillah..., baby semua normal. Kepala sudah kebawah..., cuma belum memasuki laluan lagi..Iyelakan baru jke 8bulan.. dekat 9...baru baby masuk laluan dia.

okay... assalamualaikum.

ibu-ibu nak dapatkan set kehamilan? set subur ? atau set berpantang?
dan set lain pun adeeee

sms / whatsapp 0179506861 
cod sekitar kuantan

Comments